Meest gestelde vragen
Vragen? Wij hebben de antwoorden! Hier vind je alle veelgestelde vragen op een rijtje, zodat je snel alles vindt wat je wilt weten.
Inchecken gebeurt volledig digitaal. U ontvangt een toegangscode of digitale sleutel per e-mail of sms vóór uw aankomst.
Neen, huisdieren zijn niet toegelaten.
We bieden de mogelijkheid om uw reservering eenvoudig aan te passen via onze app. Of u nu de verblijfsdata wilt wijzigen, extra services wilt toevoegen of speciale verzoeken heeft, het kan allemaal snel en gemakkelijk met een paar klikken.
Inchecken kan vanaf 15 uur.
Je kunt uitchecken tot 12 uur. Wilt u liever een late check-out? Stuur dan een mailtje naar stay@silksuites.com
Wij staan altijd klaar voor onze gasten! Via onze app zijn wij 24/7 bereikbaar, zodat u op elk moment van de dag of nacht contact met ons kunt opnemen. Heeft u vragen, verzoeken of hulp nodig tijdens uw verblijf? Met één klik in de app krijgt u direct de ondersteuning die u nodig heeft.
Bij ons kunt u verblijven zo kort of zo lang als u wilt – van 1 nacht tot wel 3 maanden. Of u nu op zoek bent naar een comfortabele plek voor een kort verblijf of een tijdelijke woning voor een langere periode, wij bieden flexibele opties die perfect passen bij uw wensen.
Onze Silk Suites gebouwen zijn vlot bereikbaar met het openbaar vervoer, zodat u uw wagen niet nodig heeft om bij ons te komen. Komt u toch met de auto naar Gent? Geen zorgen, er zijn altijd parkeerruimtes op wandelafstand van onze gebouwen beschikbaar.
Ja, u kunt ze reserveren via onze website of neem rechtstreeks contact op met ons via stay@silksuites.com
Een extra kinderbedje nodig? Geen enkel probleem! U kunt dit eenvoudig aangeven in onze app of stuur een mailtje naar stay@silksuites.com, wij zorgen ervoor dat alles klaarstaat voor jullie komst.
Heeft u nog vragen?
Neem dan gerust contact op.
Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.
Contacteer ons
We ontvangen je graag met open armen.
